ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ 5 клас

Вивчення інтегрованого курсу "Пізнаємо природу» відбувається за підручником для 5 класу закладів загальної середньої освіти за авторством Т.КОРШЕВНЮК, О.ЯРОШЕНКО,2022


Контрольна робота за ІІ семестр     посилання


Тема 6. ВЧИМОСЯ У ПРИРОДИ І ДБАЄМО ПРО ЇЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ

Навчальний матеріал      Природні й рукотворні об’єкти – компоненти життєвого

                                               середовища людини 

Практична робота            Дослідження властивостей матеріалів, які використовує  людина,

                                              визначення їх безпеки/небезпеки для довкілля.

Навчальний матеріал       Винаходи і вироби, що підказала природа

Навчальний матеріал       Поняття екології, екологічних проблем

Практична робота             Складання каталогу місцевих видів, які знаходяться під                                                                         загрозою  зникнення   

Навчальний матеріал        Еко-звички

Практична робота              Розроблення пам’ятки  «Відповідальний споживач».

Опрацювати                        теоретичні завдання та прочитати § 37-39

Підсумковий тест

                                                

Тема 5. ПІЗНАЄМО ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ У ЙОГО СЕРЕДОВИЩІ ІСНУВАННЯ

Навчальне відео              Організм людини: внутрішні органи і шкіра Їжа і харчування

Практична робота          Скласти власне меню на день

Навчальне відео              Повітря і дихання людини

                                            Серце і кровообіг

                                            Скелет і м’язи

                                            Пристосування людин до навколишнього середовища

                                            Здоров’я і здоровий спосіб життя

Опрацювати     § 30-36, виконати завдання на с.227

Підсумковий тест


Тема 4. ВИВЧАЄМО ЖИВУ ПРИРОДУ ЗЕМЛІ

 Навчальне відео              Живлення і дихання тварин

                                             Живлення і дихання рослин

                                             Опора і рух у тварини і рослин

Практична робота           Спостереження рухів рослин та тварин

Навчальне відео              Особливості і різноманітність грибів

                                            Наземно-повітряне середовище життя та його мешканці

Практична робота          Виявлення рис пристосованості рослин до життя в наземно-                                                                повітряному середовищі

Навчальне відео               Водне середовище життя та його мешканці

Практична робота           Виявлення у рослин і тварин рис пристосованості до життя у водному                                               середовищі

Навчальне відео             Ґрунтове середовище життя та його мешканці

Практична робота         Виявлення у рослин і тварин рис пристосованості до життя в                                                              ґрунтовому середовищі

Опрацювати     § 22-29, провести дослiдження,оформити в зошитах.

Підсумковий тест


Тема 3. ДІЗНАЄМОСЯ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ

3.1 Розвиток уявлень людини про Землю, Сонце, Місяць.

Навчальна відео

Опорний конспект

Опрацювати  §15, с. 105, виконати завдання 1,2.


3.2 Земля у Сонячній системі. Рухи Землі та їхні наслідки.

Навчальна відео

Практична робота   Моделювання рухів Землі, Сонця, Місяця

Опрацювати §16-20, виконати завдання на  с.111


3.3  Сонце і Місяць: характеристики, дослідження, вплив на Землю.

Навчальна відео

Практична робота  Спостереження за рухом Сонця, зміною фаз Місяця

Опрацювати § 21 читати та виконати завдання с.132-133

Підсумковий тест


Контрольна робота за І семестр    посилання


Тема 2.  ДОСЛІДЖУЄМО ТІЛА, РЕЧОВИНИ, ЯВИЩА

 2.1 Із чого утворені тіла

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор. 48-53


2.2  Що таке агрегатний стан та яким він буває 

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор. 48-52,опрацювати ВІДЕОУРОК


2.3 Чим чисті речовини відрізняються від сумішей 

Практичне завдання  Методи розділення сумішей: просіювання, відстоювання, фільтрування

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор. 56-62


2.4 Якими бувають явища природи 

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор.78-79, опрацювати ВІДЕОУРОК


2.5 Як виміряти швидкість руху 

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор.63-67, опрацювати ВІДЕО


2.6 Для чого потрібні прості механізми 

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор.73-77, опрацювати ВІДЕОУРОК


 2.7 Як тіла і речовини проводять тепло

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор.78, опрацювати ВІДЕОУРОК


2.8 Як виникає та долає перешкоди звук 

1) Опрацювати опорний конспект-     КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор.85-86, опрацювати ВІДЕОУРОК

Практична робота       Дослiдження виникнення звуку


2.9  Чому ми бачимо тіла різнокольоровими

1) Опрацювати опорний конспект-     КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор.93-94, опрацювати ВІДЕОУРОК

Практична робота     Утворення тіні


Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

1.1 Звідки людина дізнається про природу Дивосвіт природи та джерела знань про неї.

1) Опрацювати опорний конспект- КОНСПЕКТ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ до уроку

2) Прочитати матеріал підручникана стор. 8-11, виконати завдання на стор. 12-13 


1.2 .Якими методами й інструментами досліджують природуПравила безпеки життєдіяльності під час досліджень природи

1) Опрацювати опорний конспект та презентацію до уроку

2) Прочитати матеріал підручника на стор.14-18, виконати завдання на стор.20


1.3 Що таке наука та хто її творці.

1) Опрацювати опорний конспект та презентацію до уроку

2) Прочитати матеріал підручника на стор.21-25, виконати завдання на стор.25-26


1.4 Як виконати дослідження

1) Опрацювати опорний конспект та презентацію до уроку

2) Прочитати матеріал підручника на стор.27-28

Комментариев нет:

Отправить комментарий