БІОЛОГІЯ 9 клас
Вивчення курсу "Біологія» відбувається за підручником для 9 класу, Соболь В.І.
ВСТУП
Біологія як наука. Предмет біології
Завдання:
Теоретична частина - опрацювати опорний конспект
Практична діяльність - Завдання на зіставлення «Основні галузі біології»на стор.7 підручника
Рівні організації біологічних систем
Завдання:
Опрацювати опорний конспект
Молекулярний рівень |
Основними структурними елементами є молекули неорганічних і макромолекули біологічно важливих органічних сполук, а
також їхні комплекси. Основні процеси - перетворення молекул, обмін речовин, кодування та передача спадкової інформації. Найнижчий рівень організації живого.
На цьому рівні знаходяться ДНК та РНК. |
Клітинний рівень |
Основні структурні елементи - клітини (найпростіші біологічні системи) основні процеси - обмін речовин та енергії, самовідтворення, саморегуляція, самооновлення. Зверніть увагу, що одноклітинні організми одночасно знаходяться і на клітинному, і на організмовому рівні. |
Організмовий рівень |
Основні компоненти - органи та системи
органів організмів, основні процеси: формування органів
та систем органів, фізіологічні процеси (дихання, живлення, травлення тощо). |
Екосистемний
рівень |
Основні компоненти - популяції різних видів, фактори середовища,
харчові ланцюги, потоки речовини та
енергії, біогеоценози (сталі угруповання популяцій бактерій, рослин, грибів, тварин, які пов’язані між собою
ланцюгами живлення, а також
середовищем існування). Основні процеси: біохімічний кругообіг речовин і потік
енергії, які підтримують життя, рухлива рівновага між живими організмами та абіотичним середовищем (гомеостаз), забезпечення живих
організмів умовами існування та ресурсами (їжею
та захищеним місцем). |
Біосферний рівень |
Основні компоненти - біосфера в цілому. Основні процеси: активна
взаємодія біотичного та абіотичного
компонента планети, кругообіг речовин і енергії в біосфері, який забезпечує цілісність життя на Землі. Найвищий
рівень біологічної організації. |
Основні методи біологічних досліджень
Завдання:
Теоретична частина - Опрацюйте відеоурок
Практична діяльність - Виконайте Завдання на застосування «Методи біологічних досліджень» на стор.10 підручника
Комментариев нет:
Отправить комментарий